Mind your steps - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt - WaarBenJij.nu Mind your steps - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt - WaarBenJij.nu

Mind your steps

Blijf op de hoogte en volg Britt

29 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Wauw, na maanden weken dagen en uren hierna uitgekeken te hebben is het nu zover. Over enkele minuten vertrek ik naar Azië en kan ik zeggen dat ik pas over 11 weken(!!!) terug ben in Nederland. Het besef is er nog niet. Het enige wat ik nu wel door krijg is dat ik me familie en me lieve vrienden lange tijd moet missen. Als ik terug ben loopt iedereen al weer in een winterjas en vallen de blaadjes alweer van bomen. (Of ze zijn er al af)
Net nog even bij vertrek hal 3 geweest waar alle bloemen liggen voor de overleden personen bij vlucht MH17. Heel indrukwekkend! Ongelofelijk dat deze mensen een prachtig reis wilde maken maar ze nooit zijn aangekomen bij hun bestemming.
Toch heeft het mij niet angstig gemaakt om te vliegen. Geen vliegtuigmaatschappij had een raket kunnen voorkomen.
Mijn reis begint nu echt. We gaan opstijgen en me telefoon moet op vliegtuigmodus. Over ongeveer 11 uur kom ik aan in Bangkok waar ik Mike voor 2 weken gedag moet zeggen en met Sanne Thailand door ga reizen.
Tot over 11 weken Nederland! Hello beautifull Asia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Rondreis in Zuid oost Azie

Backpacken

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2014

Home Sweet Home

03 Oktober 2014

Look at these beaches

16 September 2014

O NO, 4 Weeks left.

05 September 2014

Hoi an, heaven on earth

29 Augustus 2014

Our horror story
Britt

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 5356

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 14 Oktober 2014

Rondreis in Zuid oost Azie

Landen bezocht: