Welcome to Bangkok - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt - WaarBenJij.nu Welcome to Bangkok - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt - WaarBenJij.nu

Welcome to Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Britt

30 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Bijna bij de startbaan, konden we weer terug naar de gate. Er bleek bagage niet te kloppen. Goed natuurlijk dat ze ervoor zorgen dat alle bagage klopt maar dat leverde ons wel 1 uur en 3 kwartier vertraging op. Dus in totaal duurde de zit ongeveer 13 uur. En ik kan je wel vertellen dat dat geen pretje is voor je bips.
Nauwelijks geslapen ondanks de slaappil. En als je dan even een paar minuten was vertrokken werd je wakker met een dubbele hernia.
Daarom meteen in Bangkok een massage laten doen. Voor maar 3 euro!! Doe er dan ook nog maar een volledige gezichtsbehandeling bij.
Dit alles hebben Sanne en ik pas gedaan nadat ik Mike op Bangkok Airport gedag heb gezegd omdat hij naar een andere stad ging waar ze vrienden zitten.
Ook hebben we voor de massage etc lekker in het zwembad gelegen bovenop ons hotel. We hebben echt een heerlijk hotel midden op Koh San Road, Dang Derm. We gaan nu lekker wat eten want ik kan niet wachten tot ik een echte thaise green curry kan eten!

En ja hoor, na zoeken naar een vegetarisch restaurant wat Sanne op internet had gevonden maar in real life niet te vinden was zijn we naar een eettentje gegaan. De wolken werden steeds donkerder en de thaise mensen die met kraampjes vol met kleding op straat staan waren paniekerig aan het inpakken. Dit kan maar 1 ding betekenen: onweer met een flinke lading regen. En ja hoor, enkele minuten later leek het net of je kon zwemmen door de straten. Helaas lagen onze bikini's nog te drogen van het zwembad.
De green curry was heerlijk, net als de sex on the beach cocktail.
Om toch nog wat te doen zijn we naar een andere tent gelopen waar luidde muziek uit kwam. Met gesloten ogen een cocktail uitgezocht. Khalua Flip was de gelukkige.
Na de borrels sloeg de vermoeidheid toch wel toe. Te weinig slaap gehad de afgelopen dagen, dat begin ik nu te merken. Met hangende ogen ben ik dan ook deze blog aan het aftypen.
Met een gerust hart kan ik slapen want ik weet dat Mike veilig is aangekomen. En ik heb een mooi vooruitzicht voor morgen. Dan gaan we naar Koh Yai National Park. Hopelijk zien we wat wildlife. We hebben ervoor gekozen om niet met een tour te gaan maar volledig zelf te gaan ontdekken. Kompas bij de hand en gaan!
Nu snel me ogen sluiten, moeite is daar niet voor nodig, ze hangen al op half 11.

  • 31 Juli 2014 - 09:31

    Nel:

    Hoi jullie beginnen de reis goed, wat zijn de curry"s lekker in Thailand he, Hier hebben wij ook een moeson bui gehad maar daar heeft het wel wat de chaos meteen en daarna net zo vrolijk alles weer uitpakken en verder gaan, veel plezier en ik blijf jullie volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Rondreis in Zuid oost Azie

Backpacken

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2014

Home Sweet Home

03 Oktober 2014

Look at these beaches

16 September 2014

O NO, 4 Weeks left.

05 September 2014

Hoi an, heaven on earth

29 Augustus 2014

Our horror story
Britt

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5344

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 14 Oktober 2014

Rondreis in Zuid oost Azie

Landen bezocht: